نسخه قدیم سال سرمایه گذاری برای تولید

امروز جمعه ۲۳ آبان ۱۴۰۴ ۱۹:۲۷

اخبار

برگزاری جلسه آموزشی با موضوع «تکریم ارباب‌رجوع» در بهداشت و درمان صنعت نفت هرمزگان+گزارش تصویری

۱۸ آبان ۱۴۰۴ ۱۳:۱۶
در راستای ارتقای سطح کیفیت خدمات‌رسانی ،نشست آموزشی با موضوع «تکریم ارباب‌رجوع" با حضور جمعی از کارکنان، کارشناسان و مسئولان واحدهای مختلف در مرکز بهداشتی درمانی امام رضا(ع) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت هرمزگان، سید محمدمهدی اثنی عشری رئیس روابط عمومی و  تکریم ارباب رجوع بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و راهبر این دوره ، بر ضرورت توجه ویژه به رضایت‌مندی مراجعان و رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای در برخورد با ارباب‌رجوع تأکید کرد. وی اظهار داشت: تکریم ارباب‌رجوع صرفاً به خوش‌رفتاری ظاهری محدود نمی‌شود، بلکه شامل تعهد به پاسخ‌گویی صحیح، تسهیل امور آنان و ایجاد فضای اعتماد میان کارکنان و مراجعان است.

وی در ادامه به بیان مباحث آموزشی مرتبط پرداخت و اصول و شاخص‌های تکریم ارباب‌رجوع در سازمان‌های خدمات‌رسان را تبیین کرد.  وی همچنین ضمن اشاره به جایگاه والای ارباب‌رجوع افزود: کارکنان حوزه بهداشت و درمان به‌سبب ماهیت انسانی و اجتماعی مأموریت خود، بیش از هر بخش دیگری نیازمند رعایت منش حرفه‌ای، گفتار مؤدبانه، صبوری و مسئولیت‌پذیری در تعامل با مردم هستند.

در این کارگاه آموزشی، محورهایی همچون «اصول ارتباط مؤثر در محیط کار»، «رفتار سازمانی و احترام متقابل»، «مدیریت خشم و کنترل هیجانات در تعامل با مراجعان»، «اهمیت زبان بدن در ارتباطات کاری» و «نقش تکریم ارباب‌رجوع در افزایش رضایتمندی و اعتماد عمومی» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.در این جلسه شرکت‌کنندگان به طرح دیدگاه‌ها، پرسش‌ها و تجارب خود در زمینه نحوه برخورد با ارباب‌رجوع پرداختند و پیشنهادهایی برای بهبود فرآیندهای ارتباطی و افزایش کیفیت خدمات مطرح کردند.

 

تکریم 5

تکریم 3

تکریم 2

تکریم 1

تکریم 4

تکریم 2

تکریم 4

تکریم 3

تکریم 1

تعداد بازدید : ۸۱
کد خبر : ۱۹,۰۱۱

نظرات بینندگان