در راستای ارتقای سطح کیفیت خدماترسانی ،نشست آموزشی با موضوع «تکریم اربابرجوع" با حضور جمعی از کارکنان، کارشناسان و مسئولان واحدهای مختلف در مرکز بهداشتی درمانی امام رضا(ع) برگزار شد.
به
گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت هرمزگان، سید محمدمهدی اثنی عشری رئیس روابط عمومی و تکریم ارباب رجوع بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و راهبر این دوره ، بر ضرورت توجه ویژه به رضایتمندی
مراجعان و رعایت اصول اخلاق حرفهای در برخورد با اربابرجوع تأکید کرد. وی اظهار
داشت: تکریم اربابرجوع صرفاً به خوشرفتاری ظاهری محدود نمیشود، بلکه شامل تعهد
به پاسخگویی صحیح، تسهیل امور آنان و ایجاد فضای اعتماد میان کارکنان و مراجعان
است.
وی در ادامه به بیان
مباحث آموزشی مرتبط پرداخت و اصول و شاخصهای تکریم اربابرجوع در سازمانهای
خدماترسان را تبیین کرد. وی همچنین ضمن
اشاره به جایگاه والای اربابرجوع افزود: کارکنان حوزه بهداشت و درمان بهسبب ماهیت
انسانی و اجتماعی مأموریت خود، بیش از هر بخش دیگری نیازمند رعایت منش حرفهای،
گفتار مؤدبانه، صبوری و مسئولیتپذیری در تعامل با مردم هستند.
در این کارگاه آموزشی،
محورهایی همچون «اصول ارتباط مؤثر در محیط کار»، «رفتار سازمانی و احترام متقابل»،
«مدیریت خشم و کنترل هیجانات در تعامل با مراجعان»، «اهمیت زبان بدن در ارتباطات
کاری» و «نقش تکریم اربابرجوع در افزایش رضایتمندی و اعتماد عمومی» مورد بحث و
بررسی قرار گرفت.در این جلسه شرکتکنندگان به طرح دیدگاهها، پرسشها و تجارب خود
در زمینه نحوه برخورد با اربابرجوع پرداختند و پیشنهادهایی برای بهبود فرآیندهای
ارتباطی و افزایش کیفیت خدمات مطرح کردند.







