نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۳۴

اخبار

نشست مدیران ارشد شرکتهای نفت و گاز استان هرمزگان با مدیر HSE شرکت ملی گاز در حوزه سلامت کار و HSE

نشست هم اندیشی با حضور سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت هرمزگان، مدیر بهداشت و HSE سازمان بهداشت و درمان، مدیران ارشد شرکتهای نفت و گاز استان هرمزگان و مدیر HSE شرکت ملی گاز به میزبانی پالایشگاه گاز سرخون و قشم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت هرمزگان، جلسه هم اندیشی مدیران ارشد شرکتهای نفت و گاز استان و مدیر HSE شرکت ملی گاز باحضور سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت هرمزگان، مدیر بهداشت و HSE سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، رئیس خدمات پشتیبانی، رئیس سلامت کار و رئیس HSE بهداشت و درمان صنعت نفت هرمزگان به میزبانی پالایشگاه گاز سرخون و قشم برگزار شد.

این جلسه با بیاناتی از سوی مهندس نورموسوی رئیس HSE شرکت ملی گاز ایران  در اهمیت معاینات سلامت کار و نحوه بازخورد نتایج و نیز مسئولیت بهداشت و درمان در پیگیری بیماران آغاز شد. سپس مهندس پارسا پروین ضمن خوش آمد گویی، به جاری ساختن اقداماتی که جهت ارتقاء سطح سلامت کارکنان و خانواده‌های آنها مورد نیاز است تاکید نمود.

در ادامه دکتر غلامرضا پیوندی مدیر بهداشت و HSE سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، ضمن اظهار خرسندی از تشکیل این جلسه ابراز امیدواری کرد با اقداماتی که در دست انجام است بویژه توسعه بهداشت و درمان صنعت نفت هرمزگان بتوان رضایت جامعه تحت پوشش را حاصل نمود. دکتر کرباسچی  نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۱ در همه حوزه‌ها خصوصاً معاینات سلامت کار ارائه و به بیان تهدیدها، فرصت‌ها و چالش‌های منطقه هرمزگان پرداخت.

در طی این نشست، مدیران شرکت‌ها ضمن بیان نیازهای بهداشتی درمانی پرسنل و کمبودهای زیرساختی در این حوزه در استان هرمزگان، راه اندازی پلی کلینیک را از مهمترین اولویت‌های منطقه برشمردند و با اشاره به صنایع بزرگ نفت و گاز موجود در منطقه و حوادث احتمالی، ساخت بیمارستان سوانح و سوختگی را بسیار با اهمیت توصیف کردند.

در پایان این نشست، دکتر غلامرضا پیوندی با بیان توضیحاتی در مورد سطوح درمان، لزوم نیازسنجی برای ساخت بیمارستان و پلی کلینیک را با توجه به شرایط جمعیتی و منطقه‌ای، یادآورشد.

وی همچنین در مورد سامانه هلثی لاین مربوط به طب صنعتی و طرح توسعه آن به ارائه توضیحاتی پرداخته و بر ارائه گزارش به موقع به واحدهای  HSE شرکتها و نیز پیگیری بیماران کشف شده تاکید و توسعه خدمات در جهت مرتفع نمودن نیازهای منطقه را الزامی دانست.

hse

hse
hse

hse

.

۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ۰۹:۱۶
تعداد بازدید : ۱۵۴
کد خبر : ۱۴,۹۷۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید