نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۲۶

اخبار

موافقت مدیرعامل سازمان با ساخت پلی کلینیک تخصصی در بندرعباس

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در نشست شورای سلامت نفت منطقه هرمزگان با ساخت پلی کلینیک تخصصی در بندرعباس موافقت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت هرمزگان، دکتر جزایری در ادامه سفر به مناطق سازمان در سفر خود به استان هرمزگان در جلسه شورای سلامت نفت این منطقه که به میزبانی پالایشگاه گاز سرخون و قشم و با حضور مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی هرمزگان،سرپرست منطقه شش عملیات انتقال گاز، سرپرست منطقه عملیاتی سرخون و گشوی جنوبی ، رئیس امور اداری پالایشگاه نفت بندرعباس و رئیس مهندسی شرکت گاز استان برگزار شد حضور یافت .

در ابتدای این جلسه مهندس پروین مدیریت پالایشگاه گاز سرخون و قشم ،  ضمن خوشامدگوئی به دکتر جزایری و هئیت همراه اظهار امیدواری کرد که با ایجاد شرایط جدید ، شاهد بهبود و ارتقاء خدمات در منطقه باشیم.

در ادامه مهندس سالاری فر مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی هرمزگان ضمن استقبال از تشکیل این جلسه، اظهار کرد : با توجه به محرومیت استان از نظر شرایط بهداشتی درمانی و از طرفی مطالبات جمعیت تحت پوشش ،انتظار می رود بهداشت و درمان صنعت نفت اقدامات متناسبی در این رابطه انجام دهد.

رفیعی سرپرست منطقه شش انتقال گاز به  بیان مطالبی در مورد مشکلات خدمات درمانی در استان و کمبود مراکز پاراکلینیک پرداخت و لزوم ایجاد مرکز مستقل و جامع برای پرسنل و خانواده های آنان  را یادآور شد،وی همچنین پیشنهاد کرد تا سیستم های نرم افزاری برای واحد بیمه گری جهت تسهیل تائید و بازپرداخت هزینه های درمانی ایجاد گردد که این امر در بهبود سطح رضایتمندی جمعیت تحت پوشش بسیار اثرگذار خواهد بود.

مهندس پری خواه سرپرست منطقه عملیاتی سرخون و گشوی جنوبی نیز  با ذکر اهمیت حفظ کرامت جمعیت تحت پوشش و غیرقابل مقایسه بودن آن با هیچ هزینه ای،  از لزوم تهیه برنامه ای جامع برای بهداشت و درمان صنعت نفت  هرمزگان سخن گفت و خواستار ارتقاء سطح ارائه خدمات بهداشتی درمانی شد.

اکبری زاده رئیس اموراداری پالایشگاه نفت بندرعباس ، ساخت بیمارستان سوانح و سوختگی در بندرعباس را ضروری دانست و خواهان  همراهی بهداشت و درمان در این زمینه شد. وی همچنین درخواست کرد تا بهداشت و درمان برای استفاده پرسنل غیر رسمی از مراکز بهداشت و درمان نفت همکاری لازم را انجام دهد .

 

داوری رئیس مهندسی شرکت گاز استان نیز با توضیحاتی در مورد ساخت ساختمان طرح توسعه مرکز بهداشتی درمانی  فجر ابراز امیدواری کرد که با اتمام آن در چند ماه آینده شاهد افزایش خدمات باشیم.

دکتر سید علی جزایری مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، پس از دریافت نقطه نظرات ، از تشکیل این جلسه و حضور مدیران و بیان دغدغه ها و چالش ها تشکر کرد و گفت : بهداشت و درمان صنعت نفت از دیرباز در خدمات رسانی سرآمد بوده و حتی خدمات خود را به جمعیت بومی مناطق محروم هم ارائه کرده است.

وی مطالبه خدمات بیشتر و با کیفیت و سطح انتظارات بالا را از طرف شرکتها لازم دانست و ایجاد رضایتمندی را از اهداف سازمان اعلام کرد . ایشان در پایان  با بیان اینکه استان هرمزگان با توجه به شرایط منطقه ای نیاز به یک پلی کلینیک تخصصی دارد آمادگی سازمان را برای هر گونه اقدام در این زمینه اعلام و همکاری شرکت ها را در زمینه تامین زمین مناسب و ساخت بیمارستان و تجهیزات خواستار شد.

gas


۸ آذر ۱۴۰۲ ۱۶:۴۱
تعداد بازدید : ۵۳۱
کد خبر : ۱۴,۴۳۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید