نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۵۹

اخبار

حضور بانوان بهداشت و‌درمان صنعت نفت هرمزگان در نشست بزرگداشت هفته جمعیت با حضور مشاور امور بانوان وزیر نفت در بندرعباس

بزرگداشت هفته جمعیت با حضور مشاور وزیر نفت در امور بانوان خانم مهندس قیصری و مشاورین بانوان شرکت های نفت و گاز منطقه هرمزگان و نیز بانوان شاغل در آن شرکت ها مورخ سی و یکم اردیبهشت ماه سال جاری در محل سالن شهرک فجر بندرعباس صورت گرفت.

این همایش به منظور  تقدیر از مادران شاغل در شرکتهای نفت و گاز منطقه و همچنین بهداشت و درمان صنعت نفت هرمزگان  که آگاهانه و عاشقانه داشتن فرزندان بیشتر را انتخاب کرده اند، اجرا شد.بانوان شرکت کننده در این مراسم زنانی هستند که علیرغم مشغولیت‌های اجتماعی، خانوادگی، تحصیلی و شغلی با فائق آمدن بر موانع اقتصادی و اجتماعی، مادری را برگزیده اند. در این مراسم که با حضور مدیران ارشد شرکتهای نفت و گاز برگزار گردید،مشاور امور بانوان وزیر نفت،خانم مهندس قیصری طی ایراد سخنانی با موضوع  "جوانی جمعیت" بر لزوم حمایت از خانواده ها در جهت تسهیل در فرزندآوری تاکید نموده و آنرا از اولویت های دولت مردمی دانست و در ادامه لزوم  داشتن نگاهی چندجانبه به مسائلی که در بحث تحکیم خانواده مؤثر هستند مثل مشکلات پیش روی جوانان، بحث مسکن و اقداماتی که نهادها و سازمان‌های مختلف به هر نحوی بر این معضلات می‌توانند مؤثر باشند را ضروری قلمداد کرد. 

دیگر سخنران این گردهمایی دکتر صالحی "پژوهشگر در حوزه جوانی و جمعیت" به بیان تبعات کاهش جمعیت جوان کشور  بعنوان تهدیدی بر سلامت و اقتصاد و کاهش رتبه پیشرفت در حوزه های مختلف پرداخت.

 در این مراسم به تعدادی از مادران نمونه جوایزی اهدا شد که از میان بانوان بهداشت و درمان صنعت نفت هرمزگان حاضر در همایش ،دکتر مرضیه برزگر  مورد تقدیر قرار گرفت.

بزرگداشت هفته جمعیت 5

بزرگداشت هفته جمعیت 4

بزرگداشت هفته جمعیت 2
بزرگداشت هفته جمعیت 1

بزرگداشت هفته جمعیت 8
بزرگداشت هفته جمعیت 6

بزرگداشت هفته جمعیت 7

 

۹ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۱۶
تعداد بازدید : ۲۰۸
کد خبر : ۱۳,۱۳۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید