نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۰۵

اخبار

مراسم تجلیل از کارگران پرتلاش بهداشت و درمان صنعت نفت هرمزگان در روز جهانی کار و کارگر + گزارش تصویری

مراسم روز جهانی کار و کارگر با حضور سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت هرمزگان ، مسئولین و کارکنان در دو مرکز درمانی فجر و امام رضا(ع) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت هرمزگان ، به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، با حضور دکتر محمدحسین کرباسچی،مسئولین و کارکنان این مجموعه مراسمی بصورت جداگانه در دو مرکز بهداشتی درمانی امام رضا(ع) و فجر برگزار شد. در این محفل صمیمانه دکتر محمدحسین کرباسچی ضمن تبریک روز کارگر از زحمات و تلاشهای بی دریغ این پرسنل خدوم و زحمت کش قدر دانی کرد.

سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت هرمزگان گفت: کارگران از شریف ترین طبقات اجتماع و بازوی فعال هر جامعه ای هستند که پیشرفت و رشد آن جامعه بدون حضور آنان امکان پذیر نخواهد بود. وی همچنین با اشاره به نقش مهم این قشر تلاشگر و بی ادعای عرصه کار و تلاش، این روز را فرصت مغتنمی برای تجلیل از کوششهای خستگی ناپذیر آنان دانست و با تاسی از سخنان مقام معظم رهبری، از تاثیر حال جامعه کارگری در بهبود حال کل جامعه سخن گفت.

در پایان این مراسم ، تلاشگران بی ادعای این حوزه در مجموعه بهداشت و درمان نفت هرمزگان ، با اهدای شاخه ای گل مورد تجلیل قرار گرفتند.

کارگر403

کارگر403


کارگر403

کارگر403

کارگر403

کارگر403

کارگر403 کارگر403
کارگر403

کارگر403


کارگر403
کارگر403
کارگر403

 

کارگر403
کارگر403
کارگر403
کارگر403


۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۵۸
تعداد بازدید : ۳۱۲
کد خبر : ۱۵,۳۳۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید